poniedziałek, 12 września 2016

Fiolet - czyli tworzę w jednym kolorze....

Kocham fiolety. We wszystkich odcieniach, od tych różowawych poprzez bordo, do tych bardziej przechodzących w granat. Od soczystych do zgaszonych, pastelowych. W swojej pracy wykorzystałam kwiaty we wszystkich odcieniach tego koloru, jakie tylko miałam :) Tło przygotowałam sama, ponieważ żaden papier scrapowy jakoś mi nie pasował... Więc troszkę podmalowałam, troszkę pochlapałam i jest. Tylko pudełko zrobiłam z papierów galerii papieru.
Najgorzej fioletom ( jak i czerwieni oraz pomarańczy ) robi się zdjęcia. Pewnie robię coś źle, ale zawsze mam lekko przekłamane barwy...

Kartkę przygotowałam na wyzwanie na blogu "Tworzę w jednym kolorze", tym razem praca monochromatyczna pt: Fioletowy...








Dziękuję i pozdrawiam!

Brak komentarzy: