wtorek, 8 grudnia 2015

Zimowy widoczek

Nawet nie wiem, kiedy minęły te dwa tygodnie, kiedy tutaj ostatnio byłam... Pochłonęło mnie życie ;-) Dzieci, choroby, pożar w kamienicy, w której znajduje się nasza firma i związane z tym formalności, papierki, wizytacje i przeprowadzka...... brrrrrrrr, a do tego - zamówienia, no i zaczęłam już - misja sprzątanie! Wzięło mnie na totalne porządki :)
Dlatego zrobiłam w tym roku tylko kilka wzorów kartek świątecznych, każda w 3-5 sztukach, ponieważ zabrałam się za nie dość późno....
Pierwsza z nich powstała od razu w mojej głowie, gdy tylko zobaczyłam ten piękny papier - czasem tak właśnie jest, że pomysł przychodzi od razu, napada na nas i nie zostaje nic innego, jak jego realizacja :) I oto jest, kartka bombka z pięknym, zimowym widoczkiem:





Trochę masy śniegowej, brokatu, perełek w płynie i śniegu w pisaku śnieżnym.....

Pozdrowionka!

2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Jest po prostu przepiękna! Brokat w oknach wygląda fantastycznie :)

OriBella pisze...

Kartka faktycznie cudna, przez szczegóły klimat stworzyłaś:)