środa, 11 listopada 2015

Sowa, znowu... sowa :)

Cóż poradzić... ostatnio, zawładnęły moimi pracami i nie tylko :)

Dzisiaj na szybciutko, bo mam za sobą bardzo ciężki tydzień - Dominika wciąż choruje, siedzibę naszej firmy zalało po pożarze lokalu nad nami ( na szczęście gorzej wyglądało to "w trakcie", a udało się co nieco uratować, przynajmniej najważniejsze rzeczy - teraz - walka z ubezpieczycielem ), nie wiadomo czy i kiedykolwiek budynek zostanie oddany do użytkowania, no i pracuję nad dużym zamówieniem.

Jednak opublikowałyśmy w Szufladzie naszą nową gazetkę, z inspiracjami i trendami na jesień, więc chciałam Was zachęcić do jej obejrzenia! Wydanie internetowe, bezpłatne ( klik ).

Znajdziecie tam wiele pomysłów i inspiracji, między innymi kolejne moje decou ( choć chronologicznie wcześniejsze od pokazywanych już u mnie na blogu :) ). Pudełko z sową:








Jak widzicie, to nie sam decoupage, dodałam też papier scrapbookingowy ( który polakierowałam), są też guziki i wstążeczka.... pobawiłam się trochę farbami i innymi mediami, szczególnie spodobało mi się chlapanie :) I tak powstało jesienne pudełko na skarby!

5 komentarzy:

Hexe pisze...

bardzo urocza sówka

Sowiarnia pisze...

Oj, no to lipa... mam nadzieję, że wszystko jakoś dobrze się ułoży. Pudełeczko cudne, jak dla mnie możesz pokazywać sowy non stop :)))

Nika pisze...

Pięknie sie prezentuje
Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Jaka urocza skrzyneczka! Taka wesoła a sówka rewelacyjna!
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki -Gosia!

kaska-1970 pisze...

Witam!Sowka świetna. Doskonale pasuje na symbol dla Twoich dzieł(a są śliczne)