piątek, 21 listopada 2014

Pachnące kartki świąteczne

Nic dodać, nic ująć. Tyle zapachów na karteczce... Pomarańcza, anyż i cynamon zwiastują ten piękny czas i tworzą wspaniały nastrój świąt. Postawiłam więc głównie na zapachy i celowo użyłam niewiele innych ozdób i dodatków. Skromnie i wymownie :)





Z zaległości ( strasznych zaległości...) odnalazłam jeszcze fotki mojej kartki halloweenowej, którą przygotowałam do naszej Szufladowej gazetki jeszcze w październiku ;-) Gazetkę możecie poczytać darmowo tutaj: POBIERZ.










I tym straaaaaaaaasznym akcentem pozdrawiam Was mocno i dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze !!!!!

1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Jaki uroczy pajączek! :) Kartka halloweenowa jest super, ale ta świąteczna jeszcze lepsza - bo pomarańcza, anyż i cynamon to dla mnie idealne połączenie :) Jak ona musi niesamowicie pachnieć! :-)