wtorek, 25 listopada 2014

Białe święta

Każdemu marzą się piękne, białe święta :) Ja też takie lubię! To zainspirowało mnie do karteczki śnieżnobiałej, skrzącej się jak śnieg:




Jak już jesteśmy w temacie bieli, to pokażę Wam choineczkę, która przygotował mój syn, w ramach inspiracji dla dzieciaków w naszym nowych Szufladowym cyklu wyzwań dla dzieci "Małe Szufladki". Tematem pierwszego wyzwania jest choinka. Maks swoją wykonał na papierowym stożku oklejonym płatkami kosmetycznymi. Do tego sznur perełek i trochę brokatu, dodanego za moją usilną namową, bo to w końcu "męska" choinka ;-)




Ślicznie Wam dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednimi postami i życzę miłego dzionka!

PS. Zapraszam Wasze dzieciaki do udziału w naszym wyzwaniu, mamy fajne nagrody :)


6 komentarzy:

Sowiarnia pisze...

Pięknie wygląda taka kartka cała w bieli :) A choinka syna jest genialna - pomysł z płatkami kosmetycznymi mnie rozłożył :)

Grejsi pisze...

Dzięki! Pomysł nie jest autorski... Niestety! Zapomniałam napisać :) W sieci wiele jest choinek z płatków kosmetycznych, a kiedyś Maks robił już taką podobną choinkę na kółku plastycznym. Robi się ją szybko a efekt jest świetny!

Studio Hello! pisze...

Bardzo pomysłowa choinka :)

Artes de Nágela pisze...

Fabulous work!
Have a great creative week!

Arleta pisze...

wspaniałe prace

Zdolność-tworzenia pisze...

Super choinka, aż się dziwię, jednak poległ dla takich "dziewczyńskich" gadżetów.