środa, 22 października 2014

Typowa

Ostatnia kartka ślubna została uznana za nietypową pod względem kolorystyki. No ale czy każda kartka ślubna musi być biała lub kremowa? To takie pytanie retoryczne, bo nie zamierzam polemizować :) Każdemu ma prawo podobać się coś innego :)
Dzisiaj mam dla Was kartkę zaległą ( po dacie widać, ze jest aż z... maja!), jednak jest bardzo "typowa". Biel i szarości a w kontraście jedynie bordowo-fioletowe kwiaty. Obrazek oczywiście z Galerii Papieru, a papiery to UHK-owe "Pieczareczki".






Kartkę jak zwykle umieściłam w pudełku:
 


Cieszę się, że tylu z Was mnie odwiedza i dziękuję za każde pozostawione słowo. To bardzo wiele dla mnie znaczy :) Pozdrawiam Was cieplutko w ten szary, deszczowy poranek!

3 komentarze:

Ti-Tinka pisze...

Bardzo elegancka kartka,
Pozdrawiam

Sowiarnia pisze...

Piękna, elegancka, romantyczna, no i... typowa :) Ja lubię wszystkie w Twoim wykonaniu, a "nietypowe" może nawet bardziej :)

Nika pisze...

Piękna kartka kolorowe kwiaty stanowią świetny akcent:))
Pozdrawiam