wtorek, 9 września 2014

Śmietankowa Księga Gości

Zamówiona księga miała nawiązywać wyglądem do pudełeczek-podziękowań, które Pani Młoda przygotowała dla swoich gości. Pudełka wykonane były z białego papieru, w górnej części miały naklejoną bawełnianą, beżową koronkę, na której umieszczono białe pół-perełki. Życzeniem Zamawiającej było, aby Księga była biała z akcentami bezowymi lub ecru. Format 20 x 25 cm, karty wewnątrz białe, tylko z lekkim obramowaniem. Całość miała być skromna i delikatna. Mam nadzieję, że sprostałam zadaniu. Ozdobą oprócz bawełnianej koronki są surowe wycinanki i przeszycia, dodałam także mały bukiet kwiatów.

















Zawsze mam kłopot z robieniem rzeczy "skromnych"...  Wciąż coś dokładam, doklejam, bo mam wrażenie, że jest pusto :) A mój mąż się ze mnie śmieje. Od długiego czasu jest on "sędzią dodatków", tzn. w trakcie ozdabiania pytam go, czy mogę coś jeszcze dołożyć, a on z reguły mówi, że już nie, chyba, że bardzo muszę....  ;-)

Chyba tą wczorajszą kartką przywołałam deszcz.... Dziś plucha straszna za oknem i ciemno... bardzo ciemno... brrrrrr
Mimo to, pozdrawiam z uśmiechem i ciepło!

1 komentarz:

Nika pisze...

Śliczna jest :)))