poniedziałek, 14 lipca 2014

Album na 25-lecie Kapłaństwa

...i  znowu papiery z kolekcji "Biała Róża" Galerii Papieru.... sami widzicie jak je uwielbiam i chyba muszę uzupełnić ich zapasy :) 
Tym razem wykorzystałam je na stworzenie albumu na zdjęcia z okazji 25-lecia Kapłaństwa.  Brązy są uniwersalne i eleganckie, więc długo nie myślałam nad wyborem papierów. Ramkę ze Skrapińca lekko podtuszowałam na brzegach i pokryłam preparatem Antique Glass Finish. Do wszystkiego kwiaty, przeszycia i pół-perełki oraz motyw krzyża ze stułą. I już :) Album jest formatu A4, wewnątrz ma karty na zdjęcia,  przedzielone kalką techniczną.
















Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze i Wasze odwiedziny. Ciesze się niezmiernie, że do mnie zaglądacie i jestem bardzo happy na każde pozostawione słowo. Miłego poniedziałku!


1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Piękny album, bardzo wyważony i elegancki - słowem: w sam raz :)