piątek, 28 lutego 2014

Zaległości

Strasznie się zapuściłam z publikowaniem postów.... oj nieładnie! Niestety doba za nic nie chce się rozciągnąć; u mnie sezon komunijny idzie już pełną parą, więc jak co roku - mało czasu na cokolwiek, a kartkowanie jest marzeniem... Niemniej jednak, coś tam udało mi się w międzyczasie poczynić, choć nie miałam ani chwilki, żeby wstawić fotki na bloga. Dziś pokażę więc hurtem:

Na pierwszy ogień karteczka - inspiracja dla sklepu Digi-scrap.pl. Powstała taka kolorowa i wesoła Pamiątka Chrztu ze stempelkiem Klaudii Kszp oraz cudowna grafiką od Alice Creations:





Następna karteczka była przygotowana jako inspiracja na wyzwanie w Szufladzie pt.Serce:
Nijak nie mogłam uchwycić na zdjęciu pięknej czerwieni papieru bazowego... Kartka to taki mały stojaczek, życzenia można wpisać na karteczce wklejonej pod spodem :)







No i ostatnia kartka jaką chcę Wam dzisiaj pokazać, to mniejsza wersja karteczki, jakąkiedyś robiłam w maxi rozmiarze A4. Teraz Klientka poprosiła o podobną, ale mniejszą. Niestety zdjęcia robiłam przy sztucznym świetle :( Oto ona:







Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie komentarze, które czytam z wielką przyjemnością :)

Słoneczka i uśmiechu życzę!

4 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Faktycznie "zapuściłaś" się trochę :)
Ale kartki to wynagradzają, śliczne są :)

Arleta pisze...

spaniałe

Kabis pisze...

Prześliczne kartki, ta na chrzest skradła moje serce:)

Ewa S. pisze...

Chrzcinowa - słodka, serce - do zakochania, ślubna - z cudną kompozycją kwiatów!