poniedziałek, 3 lutego 2014

Kolejne Walentynki

Dziś pokażę Wam kolejne dwie Walentynki, które przygotowałam z użyciem digi-stempli. Miały być wykorzystane jako inspiracja w nowym wyzwaniu Digi-scrap.pl pt."Czerwony", ale niestety zbyt późno zważyłam, że nie są już dostępne w sklepie.....

Pierwsza jest wesoła, radosna z cudnymi ptaszorkami :)










Druga kartka jest w zupełnie  innym stylu. W rzeczywistości pomarańcz jest bardziej ciepły, nie potrafiłam zrobić takiego zdjęcia, które oddałoby ten piękny kolor... :(   W ogóle połączenie czerwieni z pomarańczem jest dość niesamowite, ale zainspirował mnie papier w napisy - część literek jest właśnie w takiej barwie.



Digi stepmel pokryłam preparatem Glass Finish. Nie wiem, czy to widać, ale karteczka jest wielowarstwowa. Praktycznie każdy element jest przyklejony na gąbeczkach 3D.





Bardzo Wam dziękuję za komentarze po poprzednimi postami :) Ciesze się, ze do mnie zaglądacie!
Przesyłam buziaki i pozdrowionka!

2 komentarze:

barbarahaft pisze...

bardzo kolorowe, energetyczne..... bardzo fajne

Ewa S. pisze...

Pierwsza ze świetnym pomysłem na serduszkowe kwiaty, druga - boska w kolorach i formie!