czwartek, 24 października 2013

Niecodzienna

Różne bywają okazje, na jakie tworzy się karteczki. Nie zawsze są to urodziny, śluby i chrzty. Mnie przydarzyło się zamówienie od mojej Kochanej Teściówki, na kartkę z okazji 10-lecia istnienia firmy kosmetycznej, w której jest stałą klientką. Postawiłam na klasyczną elegancję, ale postanowiłam połączyć ją z fotką w stylu retro. Całość utrzymana jest w tonacji szarości i zgaszonego różu, przy wykorzystaniu papierów z Magicznej Kartki - kolekcja "Stalowe Niebo".
Karteczka ma wymiary 15 x 21, jak zwykle u mnie  - w pudelku:









Trochę mnie tu nie było i woli usprawiedliwienia napiszę, że wcale się nie obijałam, o nie! Pracowałam intensywnie, karteczkowo też, ale głównie produkowałam w ilościach hurtowych etykiety, winietki i podziękowania... a wszystko "na już" bo weselicho tuż, tuż! Takie tam rymy.... :)

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję, ze zaglądacie i piszecie nawet... :)
Buziaki!

6 komentarzy:

niezwykły zakątek pisze...

kartka jest po prostu genialna!

barbarahaft pisze...

świetnie sprostałaś zamówieniu....

Ti-Tinka pisze...

okazja bardzo nietypowa ale świetnie sobie to wykombinowałaś ;)kartka robi wrażenie ;)

Unknown pisze...

Wspaniały obrazek. Piękna kompozycja

Nika pisze...

Kartka jest świetna:)))

Arleta pisze...

kartka bardzo pomysłowa pozdrawiam