sobota, 10 sierpnia 2013

Siła kontrastu

Przygotowałam kartkę ślubną według mapki Mojo Monday #305 i postawiłam na siłę kontrastu właśnie :) Gdzieś znalazłam resztki brystolu czerwonego z błyszczącymi srebrzyście drobinkami, a dodałam do tego "Stalowe Niebo" z Magicznej Kartki. Kilka kwiatów i listków no i gotowe :)






Kartkę jak zwykle umieściłam w pudelku:



Oto i mapka:





Dziękuję za odwiedziny i komentarze! Ciesze się, że jest ich coraz więcej, to straaaasznie miłe, że chce się Wam zostawić choć słowo :)

Dziś nadeszło oczekiwane ochłodzenie, w nocy szalała burza, a teraz pada deszcz - błogosławieństwo dla roślinek - po tych upałach. A i dla nas też - miło jest odetchnąć, a wczoraj nawet zaliczyłam bardzo przyjemny spacer w deszczu!

Miłego weekendu!


4 komentarze:

Iwa pisze...

Śliczna kartka, bardzo mi się podoba :)

Kabis pisze...

bardzo ładna kartka, na ślub w sam raz:)

Mihaela pisze...

Very beautiful work, love the contrast between colors!!!

Josta pisze...

Bardzo szykowny ten kontrast :)