środa, 17 lipca 2013

Pourlopowo z podziękowaniami :)

Znów witam się z Wami po dłuższej przerwie :) Tym razem spowodowana była wypoczynkiem całej mojej familii na ziemiach warmińsko-mazurskich. Cudowne rejony, byłam tam pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni... Właściwie jeszcze podczas pobytu planowaliśmy następny :) Polecam wszystkim, w szczególności tym, którym Mazury kojarzą się tylko z komarami. To mit. Nie ma ich więcej niż wszędzie, a dostępność preparatów odstraszających pozwala o nich w ogóle nie myśleć. Pogoda dopisała, jedynie dwa ostatnie dni były deszczowe, więc jak na polskie warunki - marzenie :))

Zanim jednak pojechaliśmy na zasłużone wakacje mój syn odebrał szkolne świadectwo ukończenia klasy trzeciej!  Z tej okazji przygotowywałam w porozumieniu oczywiście z innymi Rodzicami podziękowanie dla Wychowawczyni - w postaci albumu pamiątkowego ( ale o tym w następnym poście ). 
Ponieważ Maks jest uczniem szkoły sportowej - trenował dotąd gimnastykę sportową - po klasie trzeciej uczniowie wybierają albo kontynuację tej dyscypliny, albo inną formę  sportu. Mój syn zdecydował się na trenowanie piłki ręcznej ( co w sumie zaczął już robić w formie przygotowawczej rok wcześniej ). Dlatego przygotowałam podziękowanie dla jego dotychczasowej Trenerki za dotychczasowy trud, jakim niewątpliwie była praca z moim synem xD -  w postaci karteczki w pudełku. 
Udało mi się wyszperać w sieci jakąś starą grafikę ( rycinę ) przedstawiającą chłopców uprawiających gimnastykę :)  Mam nadzieję, że się spodobała i serdecznie pozdrawiam z tego miejsca panią Anię!

Dość już gadania, oto fotki:










Wykorzystałam papiery z Magicznej Kartki w cudnych brązach ( "Poranna kawa " ) oraz tekturki ( ramka i ornamencik ) z tej samej firmy. Kwiaty ze sklepu Na Strychu, stemple z Artystyczny.pl.


Pozdrawiam serdecznie i licze po cichu na Wasze następne odwiedziny :)
Miłego wieczoru!


4 komentarze:

Unknown pisze...

Piękne, stylowe

Kabis pisze...

Prześliczne podziękowanie, takie dopieszczone:) bardzo fajny efekt:)

Artes de Nágela pisze...

This is a beautiful project!
I loved it!

DOBROSŁAWA pisze...

wymiękłam na widok tego cudu, grafika niesamowita i reszta tak wspaniale dopasowana.