środa, 24 lipca 2013

Lift Groszka

Jak wiecie uwielbiam liftować. Ponieważ powoli znów "zagłębiam" się w wyzwania - nie mogłam się oprzeć temu w Diabelskim Młynie! Kartka do zliftowania jest cudna, taka  świeża i wesoła, moja powstała bardziej pastelowa, w nieco innym klimacie, ale w geometrii raczej trzyma się pierwowzoru. Najfajniejsze w tej kartce jest to, ze praktycznie nie trzeba używać w ogóle wykrojników i dziurkaczy, a efekt jest taki niesamowity!Poniżej mój potarganiec:












A oto oryginał:

 
 Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny oraz miłe słowa pod poprzednimi postami!


7 komentarzy:

Bori Bori pisze...

Śliczna kartka:) Zapraszam do mnie:) Pozdrowienia!

sajciastyczna pisze...

ależ piękna ta kartka, wszystko tak genialnie skomponowane i dopasowane aż brakuje słów, cudo!

Sowiarnia pisze...

Bardzo dopracowana i elegancka :)

Nika pisze...

BArdzo fajna interpretacja:-)
Pozdrawiam

Molly pisze...

rewelacja :) świetny pomysł, aby tagi były wysuwane i kryły dodatkową niespodziankę ;) no i ta dbałość o szczegóły (jakie eleganckie wnętrze kartki!)... super!

vairatka pisze...

Piękna kartka!!
Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

DOBROSŁAWA pisze...

wspaniale zliftowałaś kartkę. Mam te papiery i chyba tak dobrze nie dobrałabym kolorów.