piątek, 17 maja 2013

Pamiatki Komunii - ciąg dalszy + podziękowania

Dziś pokażę Wam kolejne karteczki przygotowane na Pierwsza Komunię. Dla urozmaicenia dziś przedstawiam karteczki dla dziewczynki, a więc różowe :)

Są to Pamiątki sporych rozmiarów ( 15 x 21 cm ), a wytycznymi do ozdobienia było określenie "full wypas". Przygotowałam je dla córki mojej Kumpelki; wręczane były przez rodzinę ( Aśka, przeżyłaś w końcu TEN dzień...! ).







* * *








Przygotowałam także podziękowania dla gości, które miały być dołączone do pudełeczek ze słodkościami:






Mam nadzieję, że Zuzi się podobało...  :)


Pozdrawiam bardzo cieplutko ( u nas dalej świeci piękne słoneczko ! ), w szczególności Rodziców dzieci Pierwszokomunijnych, my mamy takie przeżycia już za sobą - syn był w zeszłym roku, a córcia jeszcze ma 8 lat czekania.....

Buziaki! Pa!

4 komentarze:

Iliana pisze...

Jakie piękne! Kartki są cudowne, ale to, co mnie zachwyciło to ramki na pudełkach! ;D

iluszka pisze...

Cudowną oprawę tego wyjątkowego dnia stworzyłaś :)

marciulaTOja pisze...

Piękne prace, zakochałam się w pierwszej kartce :) jest fantastyczna :)

el pisze...

pełne wdzięku i słodkie bardzo