czwartek, 24 stycznia 2013

Druga...

...Walentynka. Tym razem także z wykorzystaniem papierów zakupionych w Scrap.com.pl, więc zgłaszam ja na wyzwanie # 28 "O miłości". Dodatkowo wykorzystałam mapkę z bloga Cardabilities #67

Niestety i mnie dorwało w końcu przeziębienie czy co to tam jest za paskudztwo, moja wena jest więc przytłumiona przez ból głowy, katar i kaszel... :(   Syn chory od tygodnia, a najgorsze, że i moje maleństwo zaczyna pokasływać..... Z kim nie rozmawiam - wszyscy albo są chorzy, albo byli chorzy, co się dzieje?







Mapka wygląda tak:









Pozdrawiam i zdrówka wszystkim życzę, niech Was omijają zarazki i inne paskudy!


3 komentarze:

Malin pisze...

Sweet love card. Love the shape of the center piece. Thank you for playing along with us at Cardabilities. /Malin

[Kasia] pisze...

Jest uroczo walentynkowa :) cudne motylki!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna karteczka, nie przesłodzona, ale bardzo walentynkowa ;)
Moje dzieciaki też chorują na zmianę... Życzę zdrówka :)