poniedziałek, 5 listopada 2012

Pierwsza...

Tak, tak... i u mnie sezon czas otworzyć! Wszędzie już widzę pełnię przygotowań świątecznych! Karteluchy świąteczne powstają u mnie "już" od kilku dni, ale nie miałam czasu ani okazji, aby coś Wam tutaj pokazać. Zacznę od śnieżnobiałej karteczki przygotowanej jako inspiracja do nowego wyzwania w Szufladzie pt. "Brokatowe Fantazje". Wykorzystałam biały perłowy papier oraz zwykły wizytówkowy, który pokryłam moim ulubionym brokatem Diamond. Oto efekt:











Pozdrawiam!!!!

6 komentarzy:

Sylwia pisze...

Piękna jest ta biel!
Bardzo urocza i elegancko zrobiona karteczka!
pozdrawiam ...

cyga pisze...

Śliczna śnieżna karteczka.

Iwona pisze...

Łał jest cudna:)

Artes de Nágela pisze...



That card totally adorable!
Hugs!

Kasia pisze...

Pięknie skrząca się karteczka! :)

Aesta pisze...

taka śnieżna, delikatna kartka - podoba mi się! ;)