czwartek, 14 czerwca 2012

Kolorowa

Otrzymałam zamówienie na wesołą karteczkę na bazie żółtego koloru, z motywem koniczny ewentualnie tęczy. Bardzo się ucieszyłam, że mogę przygotować znów taką energetyczną kartkę, od razu postawiłam na kolekcję papierów LEMONADE Colour Explosion. 

Choć wykonywałam już wcześniej karteczki z wykorzystaniem ramki i kwiatów, tym razem inspirowałam się pracami  Hani739, która jest dla mnie mistrzynią tego typu karteczek ( innych zresztą też... ). Uwielbiam zaglądać na jej bloga i podziwiam niezmiennie kwiatowe kompozycje :)







Kolorowych snów!


3 komentarze:

cyga pisze...

Pełna barw i energii, prawdziwie letnia praca, wbrew temu co za oknem

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna jest!Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

Gocha pisze...

Wspaniała! :) Kompozycja z kwiatów cudeńko!
A i też uwielbiam oglądać Hani prace :)