wtorek, 13 marca 2012

Zaproszenia Maksia

W tym roku i w Naszej rodzinie mamy wielką uroczystość. Nasz syn przystępuje do Pierwszej Komunii Świętej. Kiedy zleciało te 9 lat...? Niedługo będzie wyższy ode mnie ( dużo już nie brakuje ), a dla mnie to dalej mały synuś :)
W końcu i na mnie przyszła pora, musiałam przygotować zaproszenia dla rodziny, a chciałam, aby nie były to "typowe" wzory, to znaczy te, które przygotowuję hurtowo dla klientów. 
Ponieważ mój syn nie zniósłby żadnych motylków, kwiatków itp szukałam inspiracji i znalazłam ją na blogu Moni ( Moja papierowa kraina ). Bardzo spodobała mi się przygotowana przez Nią Pamiątka ( o ta...-klik ) i postanowiłam zapytać czy mogłabym przygotować swoje zaproszenia inspirując się tą pracą. 
Monia była tak miła, że się zgodziła - za co BARDZO DZIĘKUJĘ ! 
A oto przygotowane przeze mnie zaproszenia:





Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie miłe słowa, które zostawiacie :)

Wszystkiego dobrego!

7 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Przepiękne takie bielutkie

barbarahaft pisze...

zaproszenia są niezwykle śliczne i eleganckie. Dodam tylko że mój synuś już dawno mnie przerósł, w tym roku kończy 21 lat i na zawsze pozostanie moim synusiem... hi hi.Chyba z tego nie wyrosnę... Pozdrawiam serdecznie Ciebie i synusia.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniałe są Twoje zaproszenia, jest mi ogromnie miło, że mogłam zainspirować do stworzenia takich cudeniek :)

Ewelina pisze...

Sliczne sa. Mnie tez owa przyjemnosc w tym roku czeka:)

perelka111 pisze...

śliczne zaproszenia..ten wykrojnik czy dziurkacz genialny jest:)))

FreubelFee pisze...

piekne zaproszenia:-)

hania739 pisze...

Po prostu piękne :))