poniedziałek, 7 listopada 2011

Urodzinowe candy

Listopad to miesiąc, w którym jak co roku muszę się zmierzyć z przemijającym czasem         i cyferkami, które coraz mniej mi się podobają..... Aby osłodzić sobie nieco ten czas postanowiłam podzielić się z Wami kilkoma szpargałami i proponuję małe candy. 

Do wygrania jest ponad kilogram papierów w rozmiarach: 30,5 x 30,5 oraz 20 x 20 cm       ( głównie ILS, Latarnia Morska oraz kolekcje Scrap Pasji a także Papermanii i inne )             i trochę gadżetów. Wszystko prezentują foteczki. 



Warunki są mniej więcej takie jak wszędzie:
1. Na swoim blogu wstawiacie powyższą fotkę wraz z linkiem do mojego bloga.
2. Umieszczacie komentarz pod tym postem. Jeśli info o candy nie wstawiłyście na pasku bocznym bloga tylko w jakimś poście - proszę o adres tego posta w poniższym komentarzu.
3. Zapisy zamykam w dniu 19.11.2011r. o godzinie 24.00.
4. Losowanie nastąpi 20.11.2011r.

Życzę powodzenia i dobrej zabawy!





  

Miłego dnia!

110 komentarzy:

Unknown pisze...

To ja pierwsza, rzadko się z tej pozycji wygrywa, ale co tam. Życzę wszystkiego najlepszego urodzinowego i chętna jestem na te słodkości

ecila pisze...

A ja druga;))

nahanmir pisze...

Jejku! Ja też staję w kolejce po takie "szpargały"!
I wszystkiego najlepszego!:)

żana pisze...

W tym roku listopad jest cudowny - niech i Twoje świętowanie takie będzie:)

Ludkasz pisze...

Najlepsze życzenia:)
Staję i ja z nadzieją na słodkości:)

joyanna pisze...

Wszystkiego dobrego. Gratuluję również dołączenia do zespołu projektowego Szuflady.

goja pisze...

Życzę wszystkiego najlepszego i ustawiam się do kolejki za słodkościami

Ewelina pisze...

Wszystkiego najlepszego, wielu inspiracji i pomyslow, sukcesow, szczescia, zdrowia.

Anonimowy pisze...

zycze wszytskiego najlpszego..wileu kolejnych inspiracji i stworzenia pikenych dzieł:)


perelka111
www.zosia-perelka.blogspot.com

nirshya.dwbh pisze...

Wszystkiego dobrego!

Z przyjemnością dopisuję się w kolejkę!

Pozdrawiam

niga pisze...

Ja również składa ci najserdeczniejsze życzenia.
i ustawiam się w kolejce, mój mąż ma urodziny 19 więc może ta data przyniesie mi szczęście :)

fullopcja pisze...

najnaj życzę ;)
i ustawiam się w kolejce po te wspaniałości! ;)

Kalina pisze...

Życzę wszystkiego najlepszego i chętnie ustawię się w kolejce, wspaniałe cukierasy przygotowałaś, pozdrawiam:)

Kalina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alcia pisze...

Wszystkiego co najlepsze, ale szczególnie dużo weny twórczej życzę!! :)

Wspaniałe słodkości :) Ustawiam się w ogonku :) Pozdrawiam!!

Dzieła Madame pisze...

wszystkiego najlepszego:) a po takie skarby chętnie się ustawię:) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj..naj życzę. I z przyjemnością zapisuję się na cukiereczki ;)
Pozdrawiam

ROMA pisze...

Mam cichą nadzieję stać się właścicielką tych szpargałów po to, by wreszcie rozpocząć przygodę ze scrapowaniem. Pomyślności i powodzenia wszelkiego z okazji kolejnej "osiemnastki" życzę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
Zapraszam na moje candy.

karitsa@ pisze...

No to niniejszym ustawiam się w ogonku :)
i pozdrawiam serdecznie z Pudełka po butach :)
http://pobutach.blogspot.com/2011/11/rozne-takie-na-przekor-jesieni.html

Made by Aisia pisze...

Spełnienia marzeń! Cudowne candy:-)

Ala M. pisze...

Właśnie zwiedzałam blogi nowych projektantek Szuflady i tak trafiłam do Ciebie i na candy :)
I tak na do widzenia zostawiam serdeczne życzenia:
niech się spełnią Twoje (scrapowe i nie tylko) marzenia!

ewinka pisze...

Spełnienia marzeń i masy twórczych pomysłów życzy też skorpionik.Udało mi się umieścić informację o candy w poście ,pierwszy raz to robiłam o bocznym pasku jeszcze niewiele wiem.Ale już wkrótce zmierze się z tym wyzwaniem. Zapraszam na mój blog.

AgnesKa pisze...

Urodzinowe candy, choć to wciąż 24 - te urodziny :D Wszystkiego najlepszego i dalszych inspiracji i pozytywnych wibracji. Mam wielki apetyt na te cukieraski, a w zasadzie cały ten tort!
Zapraszam też do mnie na pierniczki.
Pozdrawiam,
Agusia ( http://agusiowe-pole.blogspot.com/ )

Aleksandra pisze...

Życzę wszystkiego najlepszego - aby wciąż 24-te urodziny przynosiły wiele radości ...
A na słodkości chętnie " zapoluję " ...
Info na pasku bocznym ...

vairatka pisze...

Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!!! A candy niezwykle bogate przygotowałaś :) Info na bocznym pasku :)

Eawera pisze...

No kochana! Przede wszystkim wszystkiego najlepszego!!
I cudne cukiereczki!!
Szybko się zapisuję:)

kamarek pisze...

Takiej masy przydasi nie moge przepuscic. Moze mi sie poszczesci. Zapraszam rowniez na moje zimowe candy.

iwonakra3 pisze...

Wszystkiego co najlepsze duzo weny tworczej!!!!i ja staje w kolejce po tekie slodkosci :D http://iwonakra3.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Na takie pyszności i ja się ustawiam w kolejce.
http://kartki-ajec.blogspot.com/
Pozdrawiam

barbarahaft pisze...

po takie cudeńka warto ustawić się w tak długiej kolejce. Przy okazji gratulacje dla Nowej Projektantki Szuflady. Pozdrawiam.

Kaśka pisze...

Tyle słodkości musiało skusić takiego łasucha jak ja :)

Asia-majstruje pisze...

Jejku, chcesz się pozbyć tylu wspaniałości..? To korzystam z okazji i się zapisuję :)

Zapraszam też na moje filcowe cukierasy.

Pozdrawiam,
Asia

Karkakg pisze...

ale słodkości.. napatrzeć się nie można!
zapisuję się do zabawy.
Pozdrawiam :)

marciulaTOja pisze...

Cukieraski :) I ja włączam się do zabawy :)

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję że bez blogowi też mogą:)
scrap-olki@wp.pl

Asia pisze...

Dolanczam do zabawy:)Info u mnie w pasku bocznym:))
Pozdrawiam Asia

Marysia Kustusz pisze...

Ojoj, przydałyby się takie rzeczy..:D
Dopisuję się więc i pozdrawiam!
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

barbaratoja pisze...

I ja też chciałabym być wylosowaną;-)

Dorota pisze...

ustawiam się w kolejce! :)

Zuza pisze...

z wielką chęcią się dopiszę :)

Marta - Martenka pisze...

Chętnie zapisuję się na Twoje candy :)
Pozdrawiam!

Daszka pisze...

Piękne prezenty przygotowałaś, z chęcią przyłączę się do zabawy. Na pocieszenie każdemu równo przybywa lat, więc głowa do góry i wszystkiego dobrego życzę!
Pozdrawiam serdecznie :)

villemo pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
justynka68@poczta.onet.pl
Info na fb,ponieważ bloga nie posiadam:
www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=305433656151736&id=100000537111909

Pozdrawiam!

Mariolka... pisze...

Wszystkiego najlepszego:)
Ale cudowności, pozwoliłyby mi one spróbować swoich sił w innej dziedzinie niż robienie biżuterii.
Pozdrawiam, przy okazji zapraszam na candy u mnie:)

Иришка pisze...

I dołączyć do tego wspaniałego cukierków. Link na prawo paneli.http: / / irishka-m.blogspot.com /

Dorota pisze...

Ile pięknych rzeczy można z tego wyczarowac.

Kre-Akcja pisze...

Ile cudowności - poproszę troszkę :)
I zapraszam na candy u mnie:
http://kre-akcja.blogspot.com

justysias7000 pisze...

Ooo mega super candy! Chętnie się zapiszę;)

Kasia- Aditu pisze...

jej jaka duża ilość ładniutkich papierków do scrapowania, przydało by mi się takie wsparcie ;p
Ustawiam się grzecznie w kolejce ;]

Anonimowy pisze...

Też ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj naj naj.....leppszego.

Anonimowy pisze...

staje w kolejce :)

Инна_A pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
http://innaaugsburger.blogspot.com/

OriBella pisze...

Takie cuda na urodziny rozdajesz, że nie sposób przejśc obojętnie;)Chetnie się zapiszę i wszystkiego co najlepsze życzę:)

Alexandra pisze...

Piękności :) Z przyjemnością dołączam i ja do zabawy :)

Katka pisze...

Cudne Candy :) Z miłą chęcią dopisuję się do listy :) Pozdrawiam

Craftica pisze...

Te papiery przyprawiają mnie o zawrót głowy! Już sobie wyobrażam co mogłabym z nich zrobić. Świetne Candy, Pozdrawiam serdecznie.

Karola pisze...

Słodkości takie, że aż dech zapiera!!! Grzechem byłoby się nie zapisać :)))

Mruk pisze...

Cudne i kolorowe candy, ja też staję w ogonku
http://skrapki.blogspot.com/p/sweets.html

agea happiness pisze...

ustawię się w kolejeczce i będę marzyła:)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!:)
Jesteś w blogrollu: http://alexowa-moda.blogspot.com/

Efciak pisze...

ależ cudowności :) ustawiam się w kolejce z nieśmiałą nadzieją w sercu :) a banerek już wisi :)

skimmia pisze...

Wszystkiego najlepszego :-)
ustawiam się w kolejce po cudne cukierasy
pozdrawiam ciepło

Ferek pisze...

Zapisuje sie, i zycze milego dnia

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
Pozdrawiam,
http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/p/candy-i-wymanki.html

Madzik pisze...

Ja tez z przyjemnością się zapiszę:)

Alicja pisze...

Wszystkiego najlepszego! Ja również ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!:)

Elunia pisze...

WOW! jakie cudne cukiereczki!!
ustawiam się w kolejce z nadzieją, że może mi się poszczęści - 19 listopada mam imieniny, ale byłby piękny prezent!!

FreubelFee pisze...

Gratuluje:-) oczywiscie z checia wezme udzial w twojej zabawie!!

ruda@ pisze...

Gratulacje! Ja również jestem chętna. banerek na kilkascian.blogspot.com

Musta pisze...

Ojj, muszę wziąć udział :) Bannerek już umieszczony.


Sto lat i dużo, dużo weny twórczej!!! :D

Ines pisze...

o kurde to wcale nie jest trochę tylko duuużo bardzo dużo:D ustawiam się w kolejce po te piękności, banarek w pasku bocznym http://ineskowo.blogspot.com

LavInArt pisze...

Ale piękności... cuuuda... ustawiam się czym prędzej w kolejce i zapraszam do siebie :)

april79 pisze...

po pierwsze wszystkiego naj naj naj a po drugie w życiu nie miałam takiej ilości papierów więc chyba bym oszalał ze szczęścia jakbym wygrała;), niecierpliwie czekam na losowanie:)

romaya pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
romaya pisze...

To i ja, nowicjuszka, ustawiam się w ogonku :) Wszystkiego dobrego!

Przepraszam za podwójny komentarz - dopiero się uczę.

kurolka pisze...

jakie piękności... chętnie przygarnę

Agnieszka C. pisze...

o, ile tego dobrego! a ja poczyniłam sobie jeden papierek :))) a tu tyle wspaniałości :)
Pozdrawiam
Agnieszka

marrika91 pisze...

ustawiam się w kolejce po słodkości, pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

Alusiek7 pisze...

Staję grzecznie w kolejce.
Pozdrawiam :)

zancia pisze...

zapisuje sie!pozdrawiam:*

Unknown pisze...

nie może mnie zabraknąć w tej kolejce :d

info w zakładce 'cukierasy'

Hrabinka Anna pisze...

papierowe candy... ale jakie słodkie, pozdrawiam.

Marta pisze...

Wszystkiego najlepszego - przesłodkie cukierasy Pozdrawiam

raeszka pisze...

Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

moja artissima pisze...

Grejsi- wszystkiego, co najlepsze, radości z tworzenia i czasu na nie:)A słodkości przecudnej urody... Pozdrawiam ciepło:)

Ольга pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ольга pisze...

Luxurious sweetie! pleased to place on the side of the panels on the dates
http://zvjkmrf.blogspot.com/

PieknaLilith pisze...

Sto lat! Z wielka przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam www.emisart.blox.pl

http://emisart.blox.pl/2011/11/Candy-6.html

Kathinna pisze...

dużo szczęścia i słodyczy :)

A w kolejeczkę wskakuję licząc na szczęście! :)

Paulette pisze...

Takie wspaniałości u ciebie ... a i jaka kolejka ... no cóż ryzyk fizyk, zapisuję się i ja;)

Karolcia pisze...

Jakie piękne candy. Staje w kolejce i zapraszam do siebie.

made-by-ADe pisze...

ojej, jakie bogate candy :) staję w kolejce.

karola pisze...

Ja takze stane sobie w kolejce.

KolorowyŚwiat pisze...

także zgłaszamy swoją chęć
:)

joaśka pisze...

i ja zgłaszam swój akces w Candy! :)
pozdrawiam,
joaśka

ania pisze...

Najlepsze życzenia urodzinowe:) Pozdrawiam i ja:)

Kasia Udalska pisze...

Ooo, Kochana, powiedz, jak to się stało, że wchodzę tu codziennie, oglądam każdą Twoją piękną pracę, a ten post ominęłam>? :O Na szczęście udało mi się go wygrzebać wśród notek ;))) i szybko się dopisuję, a info za chwileczkę umieszczę w pasku bocznym :)

Życzę samych radosnych dni, nieustającej weny i wielu powodów do uśmiechu :) :*

Karmi pisze...

Ostatnim rzutem na taśmę i ja się zapisuję. Trzeba pomóc szczęściu:)
karolla2311@wp.pl

Ela 17 pisze...

no to jestem setna tez sie zapisuję

lemontree pisze...

Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :)
Pozdrawiam
Magda
http://magda-lemontree.blogspot.com/

Alutka pisze...

Więc ja bym się chciała zapisać bo to bardzo kuszące :)

http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

Эля-elka pisze...

Приятно познакомиться!
Замечательная конфета! Спасибо за шанс выиграть.
Ссылка на правой боковой панельке: http://elarama.blogspot.com/

Aka pisze...

Dołączam w ostatniej chwili... I z wielką przyjemnością dopisuję się do listy "podglądaczy":) Trzymaj się cieplutko!!!

Olenkaja pisze...

Prawdopodobnie jestem ostatnia! Ale i tak cieszę się że zdążyłam :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

Paolla pisze...

Ooo, jeszcze mi się udało zdążyć przed zamknięciem listy chętnych do zdobycia słodkości :)

Pozdrawiam!

mraciek pisze...

Jestem bez blogowa ale mam nadzieję że również mam szansę :)
meil: martulapd@wp.pl

Violett ART pisze...

100 lat!!!! rowniez zglaszam sie do candy;)

rudy kot pisze...

Przyłączam się do zabawy :)

rudanetta pisze...

nie wiem czy bez bloga można ale staje w kolejce :) rudanetta@gmail.com pozdrawiam:)

Kasia :) pisze...

Pierwszy raz w życiu biorę udział w takiej akcji- może się uda :) - informacje o Candy zamieściłam na moim blogu
http://kreatywnastronazycia.blogspot.com/