piątek, 7 października 2011

Szufladowe wyzwanie

To już trzeci post dzisiaj... Cóż, kiedy nie mogłam się powstrzymać ;-) i nie chodzi tu o karteczkę, bo to mogło poczekać do jutra. Chodzi o coś innego, ale o tym na koniec!

Karteczka przygotowana do mapki na wyzwaniu # 40 w Szufladzie
Znów po pracy w brązach ( poniższy notes ) musiałam się rzucić na żywsze kolory. Postawiłam na piękne połączenia kolorystyczne fioletów i zieleni z kolekcji Lemonade "Elegance". Wszystko umieściłam w pudełku z "okienkiem".








                         i jeszcze mapka:



A teraz zmiana tematu...
Otrzymałam dziś przesyłkę z prezentem za wygraną w jednym z wyzwań Szuflady - fundatorką mojej nagrody była Dorotka ( zapraszam na jej bloga ). Wygraną miał być woreczek na biżuterię plus niespodzianka... 
Oj, niespodzianka była i to NIE JEDNA! 
Z koperty wyjęłam:


...same cudowności ( zawieszka, etui na telefon, broszkę i dwie pary kolczyków, poduszeczkę na igły, bukiecik i herbatki... ) 





Dorotko, bardzo, baaaaardzo dziękuję 
i pozdrawiam Cie serdecznie! 


4 komentarze:

Izabela pisze...

Piękna kartka, kolory rewelacyjne.
Piękną nagrodę dostałaś :)

Paolla pisze...

Piękna kartka! Świetnie zestawiłaś kolory, ale najbardziej mnie zachwyca pudełko - takiego jeszcze nie widziałam, okienko idealnie dopasowane rozmieszczenia kwiatów. Gratuluję i życzę powodzenia w wyzwaniu!

Modrak pisze...

Kartka jest rewelacyjna!
To rzeczywiście piękne połączenie kolorów. I bardzo eleganckie.
Dziekuję za udział w kolejnej zabawie szufladowej.

Unknown pisze...

Przepiękna karteczka. Aż słów brak by określić jak bardzo mi się podoba.
Dziekuję za udział w naszej szufladowej zabawie.