niedziela, 9 października 2011

Na nowy dom

Bardzo przydało mi do gustu zamówienie na coś innego niż karteczka :) Chodziło o przygotowanie zawieszki, prezentu "na nowy dom". Właściwie jedyne wytyczne to rozmiar oraz kolorystyka - pastele typu róż, niebieski, żółty oraz napis. W tylnej części umieszczona jest sentencja ( przesłana mi przez Zamawiającą ) oraz tekturowa ramka, aby usztywnić całość. Część frontowa to domek, który wykonałam inspirując się pięknymi świątecznymi pracami z blogu Pasje Kaszy. Mój domek nie miał być ani świąteczny ani zimowy, tym bardziej, że stoi w kwitnącym ogrodzie... Całości dopełniają brokaty w kleju, perły w płynie cream, srebrny papier w płynie, brązowy tusz i glossy accent. Wymiary: 20 x 20 cm. Mam nadzieję, że Zamawiającej się spodoba :)









Pozdrawiam!

1 komentarz:

agea pisze...

piękna zawieszka:)