czwartek, 22 września 2011

Po krótkiej przerwie

Troszkę czasu minęło do mojego ostatniego wpisu, ale miałam do nadrobienia mnóstwo pracy ( zamówień ) a przygotowywałam także nowe projekty zaproszeń ślubnych. Wszystkie raczej proste, bez zbędnego zdobnictwa, wiec nie będę się nimi specjalnie chwalić- pokażę na końcu małą migawkę. 
Miałam okazję znów przygotować karteczkę na osiemnastkę - miało być bez kwiatów i innych ozdobników. Skorzystałam z mapki na blogu CPS - wyzwanie # 236 i wyszło tak:


a tak wygląda mapka:



i kilka szczegółów:







Papiery pochodzą z "nieśmiertelnej" jak dla mnie kolekcji "Zauroczenie" ze Scrap.com.pl. Wykorzystałam też złoty papier perłowy i tego samego koloru wstążki oraz perły w płynie.

A teraz obiecana migawka tego, nad czym ostatnio intensywnie pracowałam:








Pozdrawiam cieplutko w ten ostatni dzień lata.... 
a buuuuuu.... jesień idzie... brrrr!

Brak komentarzy: