poniedziałek, 5 września 2011

Bliźniaczki

Przygotowałam dwie Pamiątki Chrztu w wersji błękitnej i różowej, według tej samej mapki na blogu Scrapgalerii ( wyzwanie nr. 7 ). Choć nie było to warunkiem koniecznym, to do karteczki błękitnej użyłam zakupiony w sklepie Scrapgaleria papier z cudownej kolekcji Primy Jack & Jill Cardstock Ode to Joy. 



Mapka wygląda tak:
Szczegóły:










Na koniec pochwalę się bardzo skromnie  xD , że mój lift pracy Kobens został wyróżniony w Diabelskim Młynie. Bardzo serdecznie dziękuję! Takie milutkie wydarzenia dodają skrzydeł i powodują, że mam ochotę pracować jeszcze więcej i dłużej. I tylko moje dziecko sprowadza mnie na ziemię, mówiąc: Mamo, Ty tylko te kartki i kartki, czy będzie kiedyś czas, że nie będziesz pracować...? 
No tak...

Pozdrawiam cieplutko! 

1 komentarz:

rudlis pisze...

Śliczne bliźniacze karteczki poczyniłaś :) Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką na blogu Scrapgalerii i życzę powodzenia w losowaniu.