poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Śródziemnomorskie klimaty

Karteczka przygotowana na wyzwanie Scrapujacych Polek - można było stworzyć pracę używając jedynie kolorów ze zdjęcia:


Swoją drogą jak patrzę na te drinki to strasznie mi ślinka cieknie......

Oto co przygotowałam:






Wykorzystałam:
- papier ILS 
- wykrojnik, stempel motylek mały i duży, ćwieki latarnia Morska - Scrap.com.pl
- tusz Dovecraft Deep Blue, puder do embossingu na gorąco Heat It Up! - Holographic - kupione w Scrap Pasja
- stempel z napisem - Lemonade
- papier w płynie - Świat pasji
- stempel narożnikowe - Artystyczny.com.pl

Karteczka ma rozmiar 15 x 21 cm ( to już u mnie norma ).




Przez weekend zrobiłam także trojaczki...   ;)
Pewna miła Pani, która zamówiła już kiedyś u mnie karteczkę harmonijkową bez żadnych napisów ( chciała samo wypełnić tekstem ) - poprosiła mnie o wykonanie jeszcze trzech takich karteczek - każdą w innej kolorystyce. Zadanie wykonałam:
















Pozdrawiam wszystkich, którzy dotrwali do końca tego przydługaśnego posta !!!!

:)


1 komentarz:

Aleksandra pisze...

Ja poproszę o jeszcze - na takie cudeńka patrzy się z przyjemnością ...