środa, 17 sierpnia 2011

Rowerowa pasja

Piękne rowery i cudowne kwiaty... Tak, tak! Otrzymałam zamówienie na przygotowanie kilku karteczek, które mają służyć jako dodatek do nagród czy też być formą nagrody. Od Klientki otrzymałam linki do stron z jej fotografiami, które miałam wykorzystać w swoich pracach. Zachwyciłam się ujęciami oraz kolorystyką, trudno było wybrać tylko osiem zdjęć..... 
Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia to zastosowanie niewielkiej ilości ozdób, napisy to ewentualnie słowo "rower" - może być w różnych językach ( co też uczyniłam w wszystkich językach jakie podpowiedział mi Google Translator xD ). 
Trzy karteczki są w formacie 15 x 15 cm, a pięć - 10,5 x 15 cm. Niewielkie rozmiary spowodowały, że postawiłam na piękne papiery tła i fotki na podkładach, stosując skromnie dodatki. Trochę to nietypowe jak dla mnie i musiałam się "hamować".... No dobrze, dość już pisania:

















Miłego dnia!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne !!!! :-)

hania739 pisze...

Świetnie wyszły:))