poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Roczek

Na zamówienie przygotowywałam karteczkę na pierwsze urodzinki małej Kasi. Poza napisem frontowym i mniej-więcej wskazaniami kolorystycznymi ( które dla małych dziewczynek są w sumie takie oczywiste... xD ) nie było innych wskazówek. Karteczka duża, 15 x 21 cm, czyli mój standardzik :)


Zastosowałam  jako bazę papier ze Scrap.com.pl z kolekci "Victoriana" a resztę z kolekcji Fizzy Moon "Celebrations". Ze Scrap.com.pl pochodzą także ćwieki i kwiaty oraz wykrojniki.






Karteczkę przygotowałam według mapki na blogu wyzwaniowym CPS ( # 233 ):



Przez weekend łapaliśmy ostatnie ( według prognoz pogody ) promienie słoneczka i piękną pogodę. Tym razem wybraliśmy się do Ogrodzieńca i Górę Birów:




Te dwa "zakute łby" to mój syn i jego kuzyn ( a mój Chrześniak )...:




Piękne widoki z Góry Birów:






Dziękuję wszystkim zaglądającym, a szczególnie tym, którzy zostawiają ślad w postaci komentarzy. 
Pozdrawiam serdecznie!



3 komentarze:

Jennie pisze...

Beautiful card! Great job on the CPS sketch this week and thanks for playing along :)

Lea L. pisze...

Very pretty card!! Thanks for joining us at CPS this week!

Linda Beeson pisze...

Your card is so pretty! I am so loving the details! Great use of the CPS sketch.