czwartek, 11 sierpnia 2011

Mojo Monday 203

To już drugi wpis dzisiaj...
Najpierw karteczka, przygotowana na wyzwanie Mojo Monday. Pastelowa, cukierkowa, taki słodziak :)













Wykorzystałam urocze papiery z kolekcji Celebrations z cudnym misiem Fizzy Moon, dostępne np. w Scrap Pasji.
Mapka wygladała następujaco:



A teraz znów się pochwalę:

Przedwczoraj wieczorem w radiu, które słucham namiętnie przez cały dzionek  - Eska Rock - wygrałam dwa  zaproszenia na dwudniowy Coke Live Festival w Krakowie!!!!! Wow !!! Yupii !!!! 
Nie do końca wierzyłam, ale dziś przybył kurier i w paczce przyniósł mi takie oto cuda:



Wszystko odbyło się około godziny dwudziestej we wtorek podczas programu NRD; zadzwonił do mnie Pegaz i niedługo potem byłam na antenie i..... sama nie pamiętam co mówiłam - gdyby nie mój mąż, który słuchał radia w sąsiednim pokoju, to bym chyba nie wiedziała! Jestem przeszczęśliwa! 

Aniu i Pegazie - wielgachne dzięki! Uwielbiam Was!




1 komentarz:

agea pisze...

super, gratuluję tych zaproszeń:)
rozumiem, że będzie relacja:)))
a karteczka słodziutka:)