sobota, 30 lipca 2011

Witaj na świecie !





Karteczkę przygotowałam na wyzwanie na Skrapujących Polkach - Mixedmedia#60. Należało przygotować pracę z użyciem własnoręcznie kolorowanego stempelka oraz użyciem minimum trzech różnych mediów.
Ja wykorzystałam papiery z serii Victorian - Scrap.com.pl oraz następujące media:
1. Markery Feather Touch Vintage Colors - Craft Store
2. Papier w płynie biały Paper Effect Ryher - Świat pasji
3. Glas Effect Gel - perełki transparentne - Świat pasji
4. Brokat w kleju Ranger, Stickles - Diamond - Craft4You 

Pierwszy raz kolorowałam stempelek przy użyciu markerów ( w ogóle pierwszy raz z użyciem wody... ), więc efekt może nie do końca spełnia moje oczekiwania, ale tylko ćwiczenie czyni mistrza, dlatego wierzę, że w końcu będę kolorować jak inne scraperki-mistrzynie :)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

Brak komentarzy: