sobota, 2 lipca 2011

Trzydziestka

Każde "okrągłe" urodziny to taki jakby przełom w życiu człowieka. Wielu ludzi bardzo to przeżywa i niekoniecznie na wesoło... Przynajmniej ja bardzo przeżyłam swój "przełom" - oswoiłam go metodą negacji - udaję, że nic takiego nie miało miejsca... xD
Teraz ten czas nadszedł dla mojego kochanego braciszka i z tej okazji zrobiłam poniższą karteczkę:





 


Pierwszy raz zastosowałam metodę patchworkową - pocięłam papiery z ILS. Koła zębate wycięte wykrojnikiem Tim'a Holt'a potraktowałam Cracle Accents, a ramkę tekturową pomazałam matowym brokatem w kleju Distress Stickles Antique Bronze. Dodatkowe preparaty to transparentne perły w płynie, papier w płynie - złoty oraz brązowe tusze Latarni Morskiej. 
Karteczka ma wymiary 15 x 21 cm.

Przy okazji informuję także o Candy na nowym blogu firmowym UHK-Gallery. Do wygrania same cudowności, takie jak np:


oraz wiele innych papierów UHK-owych. Zapraszam!



 

1 komentarz:

Kasia B. pisze...

rewelacyjna karteczka!!
ogromnie mi sie podoba :)