środa, 27 kwietnia 2011

Gotycko

Przed Świętami jeszcze zrobiłam karteczkę urodzinową, inspirowana pracami Manulalnej Nimuchy. Jak pierwszy raz weszłam na jej bloga i zobaczyłam klimatyczne kartki, te ciemne barwy i ciężki, a jednak elegancki styl - wiedziałam, że kiedyś MUSZĘ zrobić taką karteczkę. Okazja nadarzyła się gdy zostałam poproszona o wykonanie kartki urodzinowej dla mężczyzny. Karteczkę robiło mi się wspaniale, miałam totalny przypływ weny i radości z tworzonej pracy. I to tyle, bo chyba jednak przegięłam i karteczka nie spodobała się osobie zamawiającej. Może faktycznie zbyt dużo czerni i styl zbyt przeładowany. Dlatego karteczka jest dalej w moim posiadaniu. 
Pokazuję i sami ocenicie.
Baza jest srebrna, błyszcząca i zdjęcie niekoniecznie to oddaje, reszta dodatków jest z czarnego brystolu podtuszowana na biało i ozdobiona perełkami z papieru w płynie ( white ) oraz ćwiekami i cyrkoniami. Karteczka jest duża: 15 x 21 cm.






1 komentarz:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Według mnie wyszła właśnie tak jak planowałaś - jest niesamowicie elegancka i wspaniale dopracowana!