piątek, 28 stycznia 2011

Walentynki...

W końcu i mnie udało się zrobić pierwsze wzory Walentynek. Nie mogłam się wygrzebać z zamówień bieżących i znaleźć czasu na kartki z okazji Święta Zakochanych. W końcu, jak już miałam chwilę wolnego, to usiadłam i..... nic. Totalne zamroczenie. Długo się nakręcałam, brałam do ręki wszystkie zamówione na te okazje papiery, wyciągnęłam stemple, obrazki, dziurkacze. I w końcu wypociłam pierwsza karteczkę:




Użyłam:
 Scrapki.pl - papier z ślicznej serii Love Birds, Świat Pasji - wykrojnik serce, wykrojnik kwiaty, perły w płynie, papier w płynie; Craft4You - brokat, craccle accents, preparat glass finish; scrapart - dziurkacze, brzegowe i listki; wstążka, złote perełki i kwiat z Artystyczny.com.pl;


Potem już jakoś poszło.  Zrobiłam trzy następne. Poniżej pokazuję dwie z nich, ponieważ jedną wystawiam na wyzwanie w Hopmart i umieszczę ja w osobnym poście.

Poniższa karteczka powstała jako lift karteczki, która mnie totalnie zniewoliła, mimo, że to totalnie nie są moje klimaty a już tym bardziej kolory... ( pewnie wszyscy moi znajomi mają ubaw  - Grejsi zrobiła różową kartkę - niemożliwe! hehehe). Prototyp, oryginał czy też wzorzec wykonała Sasilla i można ją oglądać na jej blogu ( o tu )




 Użyłam:
Scrap.com.pl  - papier - niezastąpiona kolekcja Victoriana, tusz Distress Ink - aged mahogany, ćwieki Latarnia Morska
Świat Pasji  - wykrojniki serca, papier w płynie 102 Weiss,
Craft4You - zestaw dziurkaczy narożny i brzegowy Martha Stewart






 Użyłam:
Scrap.com.pl  - papier -  i znów kolekcja Victoriana, tusz Latarnia Morska, wykrojniki
Scrap Pasja - folder do embossingu, tusz Dovercraft Cocoa Brown, 
puder do embossingu Silver Pearl, 
Galeria papieru - obrazek
Craft4You - brokat w kleju transparent i czerwony
Craftstore -  dziurkacz brzegowy, stempel motyl i napis

Miłego weekendu!

Brak komentarzy: