czwartek, 16 września 2010

Pudełko - album

Pudełka do ozdabiania kupiłam w scrap.com.pl ponad miesiąc temu, ale ciągle nie miałam na tyle czasu, żeby się nimi zająć. Teraz jednak mnie trochę przypiliło i w międzyczasie nad innymi pracami ozdabiałam takie właśnie owalne pudełeczko. Papiery pochodzą z ILS z cudownej kolekcji Marie Antoinette. Album jest tak przygotowany, że można go samemu dowolnie ozdobić - są miejsca na wklejenie zdjęć o wymiarach 5x8 cm ale można tam po prostu wpisać jakąś sentencję czy życzenia.
Teraz pora na ozdobienie zakupionych jednocześnie z pudelkiem owalnym pudełko prostokątne no i zegar na biurko...

Ostrzegam! Będzie dużo zdjęć!    :)

 


To tyle... ufffff.....  Miłego dnia! Ja dziś idę na pierwszą wywiadówkę do szkoły mojego syna i bardzo jestem ciekawa co i jak    ;-)

Brak komentarzy: