czwartek, 31 stycznia 2013

Natchnienie

Powaliło mnie jak zobaczyłam karetczkę do zliftowania na blogu CASE Study. Od razu wiedziałam co chcę zrobić i popędziłam pociąć papiery... Wzorek ( tło ) na mniejszej kartce wykonałam tuszując folder do embossingu Spellbinders Flowers. Wykorzystałam papier The ScrapCake "One Moment In Time" oraz wykrojniki Marianne Design oraz ćwieki Latarnia Morska. Kartka jest spora: 15 x 21 cm. 










Natomiast tak prezentuje się zdjęcie - inspiracja:





Pozdrawiam cieplutko!


7 komentarzy:

donka66 pisze...

Piękna kartka, i bardzo pracochłonna :)

kasia23112511 pisze...

Piękne te kwiaty, zresztą całość bajecznie wygląda :)

Jeanne J pisze...

Your card is gorgeous! I love the beautiful flowers and those close up photos! So stunning!

Kristen pisze...

So Pretty, and romantic.

visiting from CASE Study
hope you can visit me too :)

Christina pisze...

Your paper flowers are stunning, and the leaves are equally gorgeous! There is so much beautiful detail on this card. Thanks for sharing it with us at CASE Study!

Bajjka pisze...

Podziwiam za zagospodarowanie taaakiej przestrzeni kartkowej :) wyszło cudownie! Brawo za tuszowane tło!

Jean Martin pisze...

OMGosh! This is stunning! Sooo beautiful! Thanks for linking this to CASE Study Challenge! :)