poniedziałek, 7 listopada 2011

Kolejny lift

Tym razem lift z bloga CASE Study Challenge #64. Podążając bardziej za propozycjami projektantek niż pierwowzorem wykonałam karteczkę świąteczną, na bazie papierów z Papermanii.




Bez zbędnych dodatków.... skromnie...

Skoro już jesteśmy przy skromności, to chciałam wspomnieć, że zostałam jedną z czterech dziewczyn wybranych do grona projektantek Szuflady :) 

To dla mnie duże wyróżnienie i powód do radości. Teraz zobaczę jak to jest po tej drugiej stronie.... 

Mam nadzieję, że przygotowywane przeze mnie prace oraz wyzwania na blogu Szuflady będą dla Was inspiracją i dobrą zabawą! Serdecznie zapraszam!

5 komentarzy:

cbuswell pisze...

Super card, love the die-cut tree and stitched border! Thanks for joining us at CASE Study! : )

Iwona Palamountain (Chupa) pisze...

Śliczna jak zawsze! Super przeszycia i cudowne drzewko :)

Made by Aisia pisze...

Karteczka bardzo mi się podoba:-) Gratuluję wyróżnienia:-)

Iwona pisze...

Śliczna:)A choinka superancka:)Bardzo mi się podoba:)

made-by-ADe pisze...

gratuluję Szuflady ;) a kartka jest super, niba taka prosta, a jaka efektowna!