sobota, 1 października 2011

Pracowity dzionek...

Dziś szalałam w mieszkaniu z szmatkami, mopami itp, umyłam wszystkie okna i wysprzątałam każdy kącik. Dawno mnie tak nie wzięło. A do tego udało mi się jeszcze poczynić kilka karteczek, obfocić je i napisać tu do Was.... :) 
Ta karteczkę przygotowałam na Case Study Challenge Blog CSC59 ( # 59 ), gdzie do zliftowania była prosta, a jednocześnie śliczna karteczka. Nie mogłam się oprzeć. Postawiłam na intensywne kolorki i wzorzysty papier:






Muszę Wam jeszcze coś pokazać. Mój syn, wciąż pełen entuzjazmu, zapisał się na zajęcia plastyczne w miejscowym Centrum Edukacji Twórczej, do pracowni artystycznej "Plama" :))) Gdy tylko kończy jedne zajęcia ( z których nie chce wyjść ) pyta o następne. Zawsze miał oczywiście ciągotki do różnych prac ręcznych, często razem coś tam dłubaliśmy, ale teraz zajęli się nim profesjonaliści xD... Jest tam przemiła Pani, która w zamian za pożyczanie przez Maksia koleżankom ( chodzą tam bowiem same dziewczyny ! ) cudnego kleju Magic - zrobiła dla niego niespodziankę - myszkę :




No powiedzcie, czyż nie jest cudna ?!

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !!!

4 komentarze:

agea pisze...

oj tak, jak jest ochota na sprzątanie to trzeba szybko z niej korzystać, karteczka bardzo fajna, a myszka bardzo pomysłowa - fajniutkie muszą być te zajęcia:)

Teresa Kline pisze...

what a sweet card....the dew drop placement is perfect...hope your weekend is wonderful!

enjoy *~*

Aleksandra pisze...

Beautiful card. Love the rich colors and the inside is very pretty too!

Have a great day!
Aleksandra

Andrea Ewen pisze...

Super lovely...that ribbon is magnificent and the liquid glass drops look amazing! Thanks for playing along with us at CASE Study challenges!